Afholdes d. 4. april 2025 - 5. april 2025
kl. 10:00 - 13:00
Hermed åbnes der op for booking af billetter til dette års årsmøde med leverandørdag og generalforsamling.
Som de foregående år afholdes arrangementet på Severin kursus- og konferencecenter, Skovsvinget 25, 5500 Middelfart.
For booking af værelser, som er for egen regning, kontakt da Severin direkte og oplys at du deltager i SADF arrangementet, da værelserne er reserveret til SADF.
Foreløbig program er:
(ændringer kan forekomme)
Program fredag den 4. april 2025
10.00 – 16.30 Leverandørmesse med indlagte workshops
18.30 – Middag med efterfølgende aftenhygge (husk tilmelding)
Se årets workshops HER
Der kommer over 20 leverandører til årets Leverandørdag. Det har betydet, at vi har taget “Passionen” i brug også 🙂 Se leverandørernes fordeling i lokalerne HER
Program lørdag den 5. april 2025
08.30 – 09.00 Indskrivning til Generalforsamling
09.00 – 10.30 Indslag ved Daniel Bomark
10.30 – 10.45 Pause
10.45 – 13.00 Generalforsamling
13.00 Tak for i år – Frokost i restauranten – HUSK tilmelding
BEMÆRK: Tilmeldingen er bindende. Deltager du ikke, selvom der er booket billetter, så vil der efterfølgende sendes en faktura på kr. 250,- for at dække nogle af de udgifter der er forbundet med arrangementet.
ÅRSMØDEHÆFTET indeholder: Dagsorden, program, vedtægtsændringer og regnskab – Læs det HER
Tilmeldinger
Tilmeldinger er lukket for dette arrangement.