I forlængelse af nyhedsbrevet i fredags er vi nu kommet så langt, at vi afholder vores første online netværksmøde.
Møderne afholdes på messenger på følgende tidspunkter:
- Tirsdag d. 9/2 2021 kl 10:00-12:00
- Tirsdag d. 9/2 2021 kl 20:00-22:00
Dagsorden:
- Hvordan kommer vi i gang igen efter nedlukning – hvordan undgår vi at blive overbebyrdet, og hvad gør vi, hvis vi har mistet kunder?
- Hvordan fastholder vi vores kunder her i nedlukningsperioden?
- Ordet er frit
Møderne har samme dagsorden, så du skal kun tilmelde dig ét af møderne, hvis du er interesseret i at deltage. På hvert møde deltager ét bestyrelsesmedlem, primært som tovholder. Der er selvfølgelig også mulighed for at stille spørgsmål, som vi gerne besvarer efter bedste evne.
Om formiddagen er der plads til i alt 28 deltagende medlemmer fordelt på 4 hold (udover bestyrelsesmedlemmer). Om aftenen er der plads til 14 deltagende medlemmer fordelt på 2 hold (udover bestyrelsesmedlemmer). Vi gør opmærksom på, at fordelingen sker efter først til mølle.
For dig der er medlem af vores lukkede gruppe på facebook, foregår tilmeldingen under den enkelte begivenhed i gruppen.
For dig der ikke er medlem af facebookgruppen, forgår tilmeldingen ved at svare tilbage på dette nyhedsbrev.
Det er vigtigt, du opgiver dit messenger navn, så vi kan finde dig og få kontakt, når mødet afholdes.
Har du ikke har messenger, kan du oprette den ved at følge anvisningerne på følgende link:
Vi har valgt at bruge messenger, som er gratis og nemt at bruge. Vi har afprøvet flere andre digitale muligheder i forbindelse med bestyrelsesmøder – messenger virker hver gang 🙂
Vi glæder os til at se jer på skærmen.
De bedste hilsner
Bestyrelsen