fbpx

Dit kontingent er ikke trukket via betalingsservice!

 

 

Har du overset tidligere nyhedsbrev og sms omkring ny betalingsmåde, så læs videre nedenfor.

Har du betalt dit kontingent på den nye betalingsmåde, så behøver du ikke læse videre, men du må godt.

 

 

Er du blandt dem der ikke har fået betalt, vil du i morgen fredag den 19/8-22 kl 12.00 modtage en sms om at du skal forny dit medlemskab i SADF.

 

Enkelte har indtastet kortoplysninger, men ordre har været tom, så der er ikke trukket nogle penge. Er du blandt dem, der har oplyst kortnummer og måske får en sms igen i morgen, så er det fordi der ikke blev trukket nogle penge første gang.

 

… … 

 

Så er vi ved at være på den anden side af sommerferien, i hvert fald os i bestyrelsen, og tænker også at de fleste af jer medlemmer er færdige med det meste ferie.

Det betyder også, at vi har haft tid til at få gennemgået alle indbetalingerne via det nye opkrævningssystem. Og HOLD NU OP, hvor har I været gode.

Det er kun få der har haft problemer med betalingen, og det er vi meget glade for.

Har du ikke fået betalt kan det enten skyldes, at du ikke har modtaget sms’en der blev sendt automatisk ud den 1/7-22, eller at dit login har drillet lidt og du har forsøgt flere gange.

Endelig er der en håndfuld som har fået betalt dobbelt op. Har du fået betalt dobbelt op og ikke fået tilbagebetaling endnu, så arbejder Heidi M så hurtigt hun kan, så du skal nok modtage dem.

Har du betalt dit kontingent til og med den 15/8-22, har du i går modtaget en mail med faktura på dit kontingent.

For god ordens skyld vil vi lige nævne at INGEN har mistet deres forsikringsdækning, KODA/Gramex eller sporeprøver pga. for sen betaling af kontingent. Vi var klar over at det kunne byde på problemer, men det er som før skrevet meget bedre end vi havde turde tro på 😊

Sidder du tilbage med spørgsmål så kan du skrive til kasserer@danskefodplejere.dk

De bedste hilsener

Bestyrelsen